قلقلک با طعم خنده【ツ】

-—لطفا با اخم وارد شوید-—

قلقلک با طعم خنده【ツ】

-—لطفا با اخم وارد شوید-—

خواسگاری

خواسگار: ملاکوى شمو برىِ ازدواج چیچیه ؟
دختر خانم گرامى : برىِ من تفاهم خیلى مهمه

خواسگار: تفاهم که ها ! دیگه ؟
دختر خانم گرامى :مهم تفاهمه بعدش یه سقفى که بالوى سرم باشه

خواسگار : خب او که ها ! دیگه جیچى؟
دختر خانم گرامى : مهم تفاهمه و یى دونه سخف و یى باغى توو قلات

خواسگار : خب دیگه چیچى ؟
دختر خانمگرامى : خب همو تفاهم و یى دونه ماشینم برم بیگیرى و با همه اونوى که گفتم !

خواسگار : و دیگه چیچى ؟
دختر خانم گرامى : خب تفاهم و خونه وماشین رو گفتم . یه عالمه هم پول دوشته باشى بد نیست !

خواسگار : دیگه فرمایشى ندارین شومو؟ میخوى یى ریزه فکر کنى ؟ شاید یادت بیادا ...
دختر خانم گرامى : چرو!! چرو!!نمیخام شومو زیاد تووزمت بیفتیا ، حالو تفاهمم نتونوسى جور کنى خبرى نى .

خواسگار : ها ! باشه رو چیشوم ... حالو من برم یى دورى بزنم برمیگردم.
نظرات 2 + ارسال نظر
طنزگو جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 http://bia2khandeh.blogsky.com

باحال بود من رو لینک می کنی ؟
می گم چه دختره پروووویی!!

سلام علیکم جناب طنزگو عزیز....حتما دوست من شما رو لینک میکنم چه کسی از این رفیقمون بهتر......ما دوستان طنزگو رو دوست میداریم

سارا شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:24 http://www.gelayol.blogsky.com

مرسی از اینکه اومدی و حرفای قشنگی رو گفتی...ممنون

زنده باشی ممنون از محبتت والا بنده که کاری نکردم شما دوست عزیز خودت با ذوقی فکر میکنی همه زیبا حرف میزنن انشالا که همیشه با ذوق بمونه این دوستمون
سپاس از حضورت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد