قلقلک با طعم خنده【ツ】

-—لطفا با اخم وارد شوید-—

قلقلک با طعم خنده【ツ】

-—لطفا با اخم وارد شوید-—

قضاوت سریع‎

جایی که زنها باید به شوهرانشون اعتماد کنن

زنه دیروقت به خونه رسید آهسته کلید رو انداخت و درو باز کرد و یکسر به
اتاق خواب سر زد
ناگهان بجای یک جفت پا دو جفت پا داخل رختخواب دید
بلافاصله رفت و چوب گلف شوهرش رو برداشت و تا جایی که میخوردند ان دو را
با چوب گلف زد و خونین و مالی کرد.
بعد با حرص بطرف اشپزخانه رفت تا ابی بخورد
با کمال تعجب شوهرش را دید که در اشپزخانه نشسته است.
شوهرش گفت سلام عزیزم!
پدر و مادرت سر شب از شهرشون به دیدن ما اومده بودند چون خسته بودند
بهشان اجازه دادم تو رختخواب ما استراحت کنند

راستی بهشون سلام کردی؟؟؟

نظرات 8 + ارسال نظر
دریا شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:25 http://azjensebaran.blogsky.com

سلام
مطالب وبلاگ شما واقعا جالبن
براتون آرزوی موفقیت میکنم....
در پناه خدا...
روزگارتون شاد

سلام خانومی

قربان شما خواهش میکنم من همین قد که کسی بخونه حتی نظرم نده ولی بخنده غمو غصه هاشو برا یه لحظه ام که شده فراموش کنه برا من یه دنیایه ....

منم واسه شما ارزوی موفقیت تو بغل خوشبختی میکنم
همیشه بخندینو شاد باشین....

saeedkhatar شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:44 http://tafrihkade.blogsky.com

سلام داش وب خوفی داری اگه دوست داشتی پیغام بده برا تبادل لینک دم شوما گرم خوش باشی

هر کار از دستم بر بیاد واس خاطرت میکنم داداش سعیدمی دیگه چیکار کنم گلی دیگه....
راستی یادم رفت سلام پسر گل گلابی داداش خودم سعید خان

دریا شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:13 http://azjensebaran.blogsky.com

اینم از انسانیت و مهربونی و لطف شماست....
وبلاگتون همیشه باعث لبخند و شادیه.....

ما چی بگیم به شما خانوم با مرام فقط میتونم بگم خیلی بامرامی همین

همیشه بخندین یادتون نره که

نه تو می مانی و نه اندوه

و نه هیچیک از مردم این آبادی...

به حباب نگران لب یک رود قسم،

و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،

غصه هم می گذرد،

آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...

لحظه ها عریانند.

به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز.

پس بخند و بدون خندیدن

خوشمزه ترین شکلات دنیاست....

خاله ریزه شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:26 http://www.khalerize.blogsky.com

سلام خاله جان
وبلاگ باحالی دارین و مطالبه جالبی داره ........ این آخریه منو دگرگون کرد تصمیم گرفتم هیچوقت به نوید شک نکنم
راستی شما اسم نداری؟ من چی صداتون کنم؟

بله خاله ریزه خبراش رسیده که نوید تکه تکه گل پسر قصه هایه....
راستی من چرا انقد یادم میره اول سلام کنم دوم اینکه من خاله من چطوره خوبه ؟ خوشه سلامته؟

خاله ریزه یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:02 http://www.khalerize.blogsky.com

خاله ای با اعصاب من بازی نکن اسم شریفتو بگو خو من چی صدات کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه خاله ی شما اصلا خوب نیست فشار روانی زیادی رو داره تحمل میکنه و اگه سربه سرش بذاری بد میشه

شما منو صدا کن پسر پدر پسر شجاع خاله ادم اسم خواهر زادشو ندونه که واویلایه

حالا چرا فشار روانی نوید نیومده از دستش دلخور شدی بذار بیاد بعد بگو
اون سیندرلا کی بود داشتی باهاش تیک میزدی...

خاله ریزه دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 http://www.khalerize.blogsky.com

نگاه کن اسم نمیگی به من منم خودم برات اسم میذارم بهت میگم حسام
پسر جان شما چیکار نوید من داری؟

یه اسم قشنگ تر بگو دختر واسه من حسام چیه دیگه خوردنیه؟؟

همین الان نوید به حسام گفت که به خالش بگه

اگه بچه اوردین دختر بود اسم مامان خاله ریزو بذاره
روش اگه پسر بود اسم مامان نویدو....

خاله ریزه سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 http://www.khalerize.blogsky.com

اگه پسر بود اسم مامان نوید؟نوید خل شده؟
خو خاله نمیگی اسمت چیه منم میگم حسام چی بگم پس؟بگم نیما خوبه؟!رایکا؟ پادرا؟ کدومشون خوبه؟!

منو صدا بزن اقا مریم....

خاله ریزه سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 http://www.khalerize.blogsky.com

وا خاله من نمیدونم شادی دوتا نظر از طرف من بیاد نتم مشکل داره !
میگم نوید خل شده ؟ اسم مامانشو بذاریم روی پسرمون؟!!!!!!!!
خو خاله ای حسام دوست نداری؟ چی بذارم پس؟ رایکا؟ نیما؟ پادرا؟ کدومو دوست داری؟خو اسم خودتو بگو دیگه دهه

نه دیگه مثه اینکه اگه اسممو دیگه نگم با چنگال رودمو به چشمم پیوند بزنی اسمم نیمایه خاله جون

شما ام به خودت فشار نیار ضرر داره واست نوید زن عصبی دوس نداره

نوید خل نشده خل بود....حالا به کسی نگیا پیش خودت بمونه میگن زن نویدم خیلی خله....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد